GREEK POETRY NOW!
a directory for contemporary greek poetry

| about | news| links | contact |

 

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΑΛΛΟΣ
ΒΑΣΙΛΗΣ ΑΜΑΝΑΤΙΔΗΣ
ΟΡΦΕΑΣ ΑΠΕΡΓΗΣ
ΦΟΙΒΗ ΓΙΑΝΝΙΣΗ
ΛΕΝΙΑ ΖΑΦΕΙΡΟΠΟΥΛΟΥ
ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΗΛΙΟΠΟΥΛΟΥ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΙΩΑΝΝΙΔΗΣ
ΠΑΤΡΙΤΣΙΑ ΚΟΛΑΪΤΗ
ΔΗΜΗΤΡΑ ΚΩΤΟΥΛΑ
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΛΕΟΝΤΖΑΚΟΣ
ΓΙΑΝΝΑ ΜΠΟΥΚΟΒΑ
ΙΟΡΔΑΝΗΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΕΤΡΟΥ
ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΠΟΛΕΝΑΚΗΣ
ΓΙΑΝΝΗΣ ΣΤΙΓΚΑΣ
ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΣΥΦΙΛΤΖΟΓΛΟΥ
ΜΑΡΙΑ ΤΟΠΑΛΗ
ΓΙΩΡΓΟΣ ΧΑΝΤΖΗΣ

ΘΕΟΔΩΡΗΣ ΧΙΩΤΗΣ

 

biography | poems | eng |

Ο Κυριάκος Συφιλτζόγλου γεννήθηκε το 1983 στη Δράμα, όπου και ζει. Είναι πτυχιούχοςτης Νομικής (2004) και των Πολιτικών Επιστημών (2011) του Α.Π.Θ. Έχει εκδώσει τέσσερεις ποιητικές συλλογές: Έκαστος εφ’ ω ετάφη, (Γαβριηλίδης ,2007, υποψήφιος για το βραβείο πρωτοεμφανιζόμενου συγγραφέα του περιοδικού Διαβάζω). Μισές Αλήθειες, (Μελάνι, 2012). Με ύφος Ινδιάνου, (Μελάνι, 2014), Στο σπίτι του κρεμασμένου (Θράκα 2015). Ποιήματά του έχουν συμπεριληφθεί στην ανθολογία νέων ποιητών «30 έως 30 –τριάντα ποιητές έως τριάντα ετών, ένα τοπίο της νέας ποίησης» (Κοινωνία των δεκάτων, 2010) και στην ανθολογία FUTURES-POETRY OF THE GREEK CRISIS, Penned in the Margins (edited and translated by Theodoros Chiotis). Το 2012, συμμετείχε στον κύκλο παρου- σίασης νέων ποιητών από το Ίδρυμα Τάκης Σινόπουλος, καθώς και στο Φεστιβάλ Καλ- λιτεχνών Ρουμανίας-Τουρκίας-Ελλάδας στην Σμύρνη. Ποιήματά του, τέλος, έχουν δημοσιευτεί σε διάφορα ηλεκτρονικά και έντυπα περιοδικά και εφημερίδες.

 

Έκαστος εφ’ ω ετάφη […] Επίγονος του Καρυωτάκη, του Αναγνωστάκη και του

Στεριάδη, ο Συφιλτζόγλου, αν και νεότατος, υποστηρίζει με σθένος ότι τα στερνά

τιμούν τα πρώτα και ότι το σώμα/σήμα/τάφος δεν είναι τίποτα άλλο παρά το

κείμενο του καθενός που στέκει μπροστά στη λευκή σελίδα.

(Μισέλ Φάις, περ. Εντευκτήριο)


Μισές Αλήθειες […] Κρατώντας τη μισή του αλήθεια, δηλαδή την ίδια του την πράξη

του αρθρωμένου λόγου, κατασκευάζει έναν τόπο για ερωτήσεις, κριτική σκέψη,

λοξοδρομήσεις, αντιφάσεις αλλά και θαύματα, ό,τι δηλαδή μπορεί να είναι η σύγ-

χρονη ποίηση.

(Κατερίνα Ηλιοπούλου, περ. φρμκ)


Με ύφος Ινδιάνου […] Είναι σαφές ότι ο ποιητής βρίσκεται σε ένα έντονο στάδιο

πειραματισμού, στο οποίο δίνει έμφαση στη λεκτική αφαίρεση, ώστε ο στίχος να

καταλήγει όσο πιο λιτός αλλά και συνάμα πλήρης στεγνού νοήματος γίνεται.[…]

(Κωνσταντίνα Θεοφανοπούλου, culturenow.gr)